Daisypath Next Aniversary Ticker
Daisypath Friendship tickers

Tuesday, December 2, 2008

Kenapa Dia?

Kenapa pilih dia?

- dia gadis paling manja yang pernah aku jumpa selama 22 tahun

Kenapa pilih dia?

- dia gadis yang memahami keadaan aku, dari luar dan dalam

Kenapa pilih dia?

- dia gadis yang tidak pernah memaksa

Kenapa pilih dia?

- dia gadis yang sentiasa memaafkan aku

 DSCN7293

dan sebab itu, aku cuba singkirkan sikit demi sedikit "EGO" dalam diri ini, kalau dulu, aku sentiasa menyelesaikan masalah dalam perhubungan dengan menyepikan diri, tapi kini, aku cuba untuk bertanggungjawab untuk memperbetulkan keadaan dan menundukkan diri menghadapi masalah.

Sayang, sama-sama kita usaha to grab the future k..? Memang dah tertulis segalanya, akan tetapi, kita ada kuasa untuk merancang dan telah menjadi kewajipan untuk umat Islam, berusaha dan bertawakal kepada-Nya.

B pun tengah berusaha ubah diri sendiri, walaupun susah, tapi B cuba k? Sayang pun sama tau! Kalau dah ditentukan kita tak boleh bersama, sekurang-kurangnya, kita dah berusaha dan terus tawakal. Dulu, B jenis sering melupakan janji, dan terus memungkiri janji. Tapi, bila dengan syg, B usahakan..? Event still banyak silap, B tetap cuba untuk selesaikan.

Time kenduri ur sis tu, memang B rasa bersalah sangat-sangat, tapi b pegi jugak that nyte kn..? Dan time B tertido ari jumaat tu, memang tension sangat-sangat, bukan kat syg, but kat B..n sebab tu B gantikan time ari ahad tu, ari sabtu punye letih tak hilang lagi, but, sebab sayang sangat sama kamu, mangun awal2 (kire magic tu..hehe), trus gerak sane..yg tak larat pun jadi larat bile with u =D

B sayang bby sangat-sangat.

1 comments:

Anonymous said...

Suwit~

Post a Comment

You and Me

 


Design by: Blogger XML Skins | Distributed by: Blogger Templates | Sponsored by Application Monitoring | Customized by: myfr3ak